Minden poszt-apokaliptikus szerepjátékok ősatyja, a Wasteland immáron 28 éves. Az Interplay játékának bizony huszonhat évet kellett várnia a folytatásra, hiszen a Wasteland 2 csak 2014-ben érkezett meg az inXile Entertainment műhelyéből. A játék remekül sikerült és újra a köztudatba hozta a címet, amelyet addigra szinte teljesen elfelejtettek már a játékosok. Az inXile Entertainment az elmúlt időszakban leginkább a Torment: Tides of Numenera fejlesztése kapcsán szólalt meg, ám ez – mint mostanra kiderült – nem azt jelentette, hogy ez az egy játék készül a stúdiónál. Tegnap ugyanis bejelentették, hogy készül a Wasteland 3.
A harmadik rész története a rangerek November csapatáról fog szólni, akik Colorado elszigetelt vidékein rekedtek. A nukleáris tél tulajdonképpen egy fagyott pusztasággá változtatta az egykor napos vidéket, a katasztrófa pedig teljesen elzárta a ki- és bejárást a környékre. Ennek köszönhetően a külvilágnak fogalma sincs, hogy mi zajlik a térségben, hogy ott egyáltalán emberek élnek. A rangereknek itt kell helyt állnia és megalapítani a központjukat, felvenni a harcot a helyi bandákkal. Bár a sztorit a magányos farkasok is teljesíteni tudják majd MI által vezérelt társakkal, az egészet úgy építik fel, hogy a legjobb élményt kooperatív módban nyújtsa. A fejlesztők ígérete szerint a teljes kampányt végigjátszhatjuk egy barátunkkal az oldalunkon. Együtt indulhatunk a küldetésekre, amelyeken vagy végig összedolgozunk a nagyobb biztonság érdekében, vagy épp megosztjuk egymás közt a részfeladatokat, hogy mihamarabb végezzünk. A közös játék persze nem azt jelenti, hogy csak együtt játszhatunk, hiszen ha egyikünk nem ér rá, a másik akkor is útnak indulhat. Így mire a másik visszatér, akár alaposan meg is változhat a környék. A játékmenetről egyelőre keveset árultak el a készítők, de azt ígérik, alaposan megújul majd a párbeszéd-rendszer, és a körökre osztott harcrendszer is. Utóbbiban megjelennek majd a járművek is és a környezeti adottságok is sokkal nagyobb szerepet kapnak, mint az előző részben.
A Wasteland 2 egyike volt a legnagyobb Kickstarter-sikereknek, hiszen a 900 000 dolláros célkitűzéshez képest végül közel 3 000 000 dollárnál állt meg a gyűjtés. Ezt szeretnék megismételni a Wasteland 3 esetében is, csak épp egy másik platformon: a gyűjtést a Fig oldalán szervezik és október 5-én fog elrajtolni. A sikeréhez aligha férhet kétség, csak az a kérdés, hogy mennyi idő alatt gyűlik össze a kért összeg (sokak szerint ez pusztán órákba fog telni), valamint végül hol áll meg a mutató.
Arról egyelőre nincs hír, hogy játék mikor jelenhet meg, de ha 2017-ben is, akkor is csak az év vége felé van rá reális esély. De nem lepődnénk meg egy 2018-as premierdátumon sem. A célplatformok között a PC-PS4-X1 trió a legesélyesebb.
Készül a Wasteland 3
A semmiből jött a népszerű szerepjáték folytatásának bejelentése.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
További képek
Wasteland 3
Platform:
Fejlesztő: inXile Entertainment
Kiadó: Deep Silver
Forgalmazó: magnew
Megjelenés: 2020. augusztus 28.
HOZZÁSZÓLÁSOK
Aryx 2016.09.29. 16:26 [3864]
Na ez jó hír, a 2-t anno megvettem, nem bántam meg. Tetszik ez a havas Coloradós váltás, sosem értettem, hogy a posztapokaliptika műfajon belül miért csak sivatagban gondolkodnak, és a képek sem vészesek.
...viszont nem csak a párbeszéd-rendszert kéne megújítani, hanem normális, épkézláb dialógusokat is kellene hozzá írni, mert a 2-ben vmi hihetetlenül buta és ócska és óvódás párbeszédek voltak.
(Random kemény fiú beszólása: ez itt a mi játszóterünk, fizessetek, vagy kopjatok le!!! X(
Saját okos emberünk: nem játszani jöttünk. :I
Én magam előtt sóhajtva, IRL: jézusom... meg ilyenek voltak még, h "take a rest and watch the best!" :D )
Azt sem bánnám, ha az általunk irányított karaktereknek lenne valami jelleme, egyénisége, mert nagyon nem tetszett az sem, hogy Arizona megtisztítása után is bólintójánosokat irányítottunk.
Mondjuk a legnagyobb álmom úgysem fog megvalósulni: egy olyan crpg, ami nem feltétlenül open world, cserébe tényleg egy végtelenül hiteles világ vesz körbe. Olyan, amiben a fegyverkereskedő bezár éjszakára, és nem fogad el minden konzervnyitót. Olyan, amiben nem vagyunk kiszolgáltatva mindenféle jött-ment ember akaratának, nem vagyunk kötelesek a side questeket megoldani csak azért, hogy legyen elég XP-nk a main questekhez. Olyan, amiben az embereink 200 ellenfél lemészárlása után nem csak statiszkiailag, jellemileg is fejlődnek, változnak, ne adj isten önálló gondolataik támadnak. Ahol tekintélyt jelent a helyi lakosság számára, h igenis ezek itt 200 ellenfelet legyaktak a környéken, jobb lenne nem beszólni nekik, hogy tegyék el azt az rpg-t. Stb. stb. Asszem elkalandoztam. :)
...viszont nem csak a párbeszéd-rendszert kéne megújítani, hanem normális, épkézláb dialógusokat is kellene hozzá írni, mert a 2-ben vmi hihetetlenül buta és ócska és óvódás párbeszédek voltak.
(Random kemény fiú beszólása: ez itt a mi játszóterünk, fizessetek, vagy kopjatok le!!! X(
Saját okos emberünk: nem játszani jöttünk. :I
Én magam előtt sóhajtva, IRL: jézusom... meg ilyenek voltak még, h "take a rest and watch the best!" :D )
Azt sem bánnám, ha az általunk irányított karaktereknek lenne valami jelleme, egyénisége, mert nagyon nem tetszett az sem, hogy Arizona megtisztítása után is bólintójánosokat irányítottunk.
Mondjuk a legnagyobb álmom úgysem fog megvalósulni: egy olyan crpg, ami nem feltétlenül open world, cserébe tényleg egy végtelenül hiteles világ vesz körbe. Olyan, amiben a fegyverkereskedő bezár éjszakára, és nem fogad el minden konzervnyitót. Olyan, amiben nem vagyunk kiszolgáltatva mindenféle jött-ment ember akaratának, nem vagyunk kötelesek a side questeket megoldani csak azért, hogy legyen elég XP-nk a main questekhez. Olyan, amiben az embereink 200 ellenfél lemészárlása után nem csak statiszkiailag, jellemileg is fejlődnek, változnak, ne adj isten önálló gondolataik támadnak. Ahol tekintélyt jelent a helyi lakosság számára, h igenis ezek itt 200 ellenfelet legyaktak a környéken, jobb lenne nem beszólni nekik, hogy tegyék el azt az rpg-t. Stb. stb. Asszem elkalandoztam. :)
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Assassin’s Creed Shadows: Claw of Awaji DLC teszt – Tovább gyűrűznek az árnyak
- 2. Fagy és végtelen hómezők várnak az Arctic Drive-ban, amelyben egy rozoga pickuppal kell túlélnünk
- 3. Brutális áremelést jelentett és vezetett be a Microsoft a Game Passra, majd pofátlanul reklámozni kezdte azt
- 4. Formula Legends teszt – A legendák öröksége
- 5. Múlt héten még csak pletyka volt, mára hivatalos, hogy az Electronic Arts kivonul a tőzsdéről, magánkézbe kerül
Legfrissebb fórumtémák
- 23:17
- Sztori trailert kapott a Syberia Remastered [hozzászólások] [1]
- 23:16
- A második Broken Sword játékot is felújítják, jövőre jön a The Smoking Mirror: Reforged [hozzászólások] [3]
- 20:45
- Sorozatok [10947]
- 14:31
- Helyzetjelentés [157458]
- 13:04
- Absolum teszt – Mágikus haddelhadd [hozzászólások] [1]
- 11:19
- Little Nightmares III teszt – Nem is annyira pici rémálmok, amiktől még Freddy Krueger is összecsinálná magát [hozzászólások] [3]
- 23:39
- Versenyszimulátorok [21]
- 22:04
- HBO - A Song of Ice and Fire [4212]
- 11:33
- GG - GameGuess játék [941]
- 14:23
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1535]